To build or not to build – dat is de vraag?

to build or not to build

Of je kan blijven bouwen (letterlijk en figuurlijk) hangt niet alleen meer af van financiering, van het hebben van klanten, projecten en een sterk netwerk ... maar vandaag de dag vooral van het kunnen aantrekken en behouden van de juiste mensen met de juiste vaardigheden die willen werken voor jou. En waarom voor jou en jouw bedrijf?

Wat zeg je als iemand jou vraagt wat je doelstelling is? Wat zijn de zaken die jou onderscheidt van iemand anders die dezelfde mensen zoekt? Hoe kom je over bij de mensen die je zoekt? Wat is jouw verhaal naar de buitenwereld toe? Wat onderscheidt jou en je bedrijf van de rest? Wat is de score die je krijgt van je klanten? Van je medewerkers? Wat is uw Net Promotor Score (NPS)? Het blijven aantrekken van de juiste mensen met de juiste vaardigheden vraagt een solide aanpak in communicatie, en dat net niét op een klassieke manier.

We dagen je in deze sessie op Pixii's Expert day 'Communicatie in de Bouw' uit om aan de slag te gaan en geven je concrete handvaten mee!

Bio spreker

 Nicoline Spruijt is co-Managing Partner & Strategic Director bij Brandhome, het merkcommunicatiebureau achter de grootste partij van Vlaanderen. Spruijt is een meertalige senior manager en ondernemer met een brede ervaring in General Management, Transformational Change, Marketing, Sales en Fusies. Ze verrijkte haar kennis met het International Directors Programme van INSEAD en behaalde aan de Harvard Business School een diploma Mergers & Acquisitions: Strategy, Execution, and Post Merger Management.